Friday, May 4, 2012

sekadar luahan sekeping hati...


kepada dye yang bernama seorang insan,
apa khabar agaknya kamu di sana?
sihatkah kamu? dah makankah? 
sy gembira apabila mlihat awak gmbira
snyuman pada wajah awk, mbuatkan seolah2 dunia saya berseri
walopun mungkin penyebab awk tsenyum, bukanlah saya
dan senyuman awk bukanlah untuk saya, tapi saya gembira
hakikatnya, mmg terluka tatkala sy mnatap gmbar awk
tersenyum bahgia dsisi prempuan lain
dsaat itu, mungkin sy sdang mnangis kerana rindukan awak, kerana ingatkan awak
tapi, stelah melihat snyuman awk, sy redha dengan apa yg blaku
jika awk dsisi saya, blom tntu awk akn tsenyum sbhagia itu
sy dah relakan semua ni blaku
sy terima seadanya
apa yang sy harapkan
biarlah snyuman itu selalu mekar dwajah awak
kerana awk berhak untuk bahagia
janganlah awk rase ape yg pnh sy rase skrg ini
kerana sesungguhnya rasa itu sangat mnyakitkan
dan kepada prmpuan trsebut
tahniah krana anda bjaya mnawan hati si dia
jagalh hatinya sebaik yang mungkin
sayangilah dia spenuh hati
jangan pernah awk lukakan hati dye
sayangilah dye mlebihi syg sy kpadanya


2 comments:

  1. swwetnye awak ni.. murni sungguh hati awak :)
    semoga awak berjumpa pengganti yang lebih baik..

    hi! saya dah follow awak. saya dari kampus.my :D

    ReplyDelete